neděle 13. března 2016

Nedělě v duchu ,, Dej sem dítě"!


 


Den se se dnem sešel a zase je tu neděle. Po kratším týdenním volnu, který jsem strávila se svou rodinou musím zase zabalit věci a namířit si to do Brna a v pondělí zase škola. Každý týden si říkám, už aby bylo po dalším semestru. To bych ale neměla super rodinu, abychom spolu nenaplánovali společný výlet do Brna s několika zastávkami než mě vyhodí před dveřmi privátu.

 
Naše první, pro nás již rituální, zastávka je na benzince v Lipůvce, kde mají nejlepší Latte jaké jsem kdy na české benzince měla. :D
Naše kroky poté vedly směr IKEA, kde nás krom výborného Cordon Bleu čekal nákup naprosto nezbytných věcí do bytu. Například skleněná karafa na víno, černobílý zdobný talíř a polštář s kočkami. Jak vidíte, naprosto nezbytné věci :D Co mě ale dnes zaujalo, byla tato úžasná postel. Přestože nejsem příznivcem takto sladkých ložnic, tato se mi hodně líbila. A nesmím zapomenout na oddělení s obrazy. Opět jsem se nemohla vynadívat na siluetu Audrey Hepburn. Po zjištění nehorázné částky jsem se rozhodla, že bude jednodušší a levnější si nakreslit sama, takže mám před sebou velkou výzvu.

Po náročném chození nás čekalo ještě horší a tentokrát v Olympii, kde nás čekala úžasná odměna na závěr celého dne. Zde jsme navštívili dvě knihkupectví, tedy ráj celého obchodního domu. Tentokrát jsem se hodně krotila a zakoupila pouze knihy dvě. Což se divila celá drahá posádka tohoto výletu

A konečně ,, Dej mi dítě"!  Po nákupní horečce jsme zašli na český film POLEDNICE , volně inspirovaný Kyticí od K.J.Erbena, v hlavní roli s Aňou Geislerovou. Film je rozhodně na české poměry velice, ale velice povedený. Poprvé jsem se snad v českém filmu i několikrát lekla a málem vyhodila do vzduchu vodu a praštila svoji drahou polovičku do oka.
Nakonec jsme ale vše zvládli. Já se mohla po vybalení vrhnout na další článek a ostatní se pomalu vrací ke svému domovu.

Pěknou cestu :*




No a jak
á byla Vaše neděle? :)








8 komentářů:

  1. Já mám hrozně ráda Brno :) ale všecky jmenované zastávky krom Lipůvky by pro mě byly spíš hororové. Moje brněnské záchytné body jsou ulice Josefská s výhledem na Petrov, Lužánky a večerní centrum. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem v Brně 4 dny v týdnu a noční Brno si užívám každý den. :) Navíc nakupy mě vůbec nebaví až na knihkupectví, kino a IKEA :))

      Vymazat
  2. Skvělý članek a ještě hezčí blog. Jinak IKEU zbožňuju. Kafe ve zmiňované benzínce jsem sice nezkoušela, ale kafe je prostě srdcovka. Můj blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Teprve začínám, ale snažím se :)
      IKEA je úplně skvělá, pak hned je v dekoracích TIGER, ten je al ebohužel oproti IKEE strašně drahý :)
      Výlet v autě bez kafe si neumím představit :)

      Vymazat
  3. Je vidět , že ráda taky cestuješ a vše možný ! :) Jinak jsem četla , jestli ti vše dopadne dobře , tak budeš učit první stupeň zákl.školy ? Hrozně ti držím palce ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ráda od každého něco :) Hlavně když mě do toho nikdo nenutí :) A díky aktivitě mám tento blog :))
      Děkuju moc, magisterká práce a státnice budou nejhorší, ale ještě si na to rok a půl počkám :D
      Myslím, že brzy bude článek i na poměry na pedagogické fakultě :D

      Vymazat