sobota 12. března 2016

Velikonoční Art Craft

 


Velikonoce jsou již pomalu za dveřmi a určitě nejen já přemýšlím nad tím, jakou si letos vytvořím výzdobu. Přestože nepatřím k milovníkům Velikonoc jako svátku, výzdobu jsem vždy milovala a to už jako malá. Dnes bych Vám chtěla ukázat pár velikonočních dekorací, které si můžete vytvořit sami doma.        
       Velikonoce si užívají především menší děti a ani na ně nesmíme s výrobou dekorací zapomínat.



Asi před rokem jsem si zamilovala velikonočního zajíčka pomocí footprint. Nebo spíše známé jako otisk ručiček a nožiček.  Tady máte hned dvě ukázky jak na to.

 


 S druháčky a třeťáčky jsme perfektně zvládly ovečky z CD, které měly úspěch nejen u dětí, ale také u rodičů. Dají se použít nejen k Velikonocům ale také ke dni matek. Návod na tuto krásnou ovečku najdete zde  :)



Easy Easter Craft: Button Easter Egg
Nesmím také zapomenout na vajíčko vytvořené z nalepených různobarevných knoflíků. Něco tak obyčejné a jak dokáže vytvořit dokonalou dekoraci. 



NEW Edition!!! VERY Limited!!! - RAZ Easter Bunny Wreath - Spring Wreath - Summer Wreath - Easter Door Decoration on Etsy, $89.00:                    Přesně před rokem jsem začala pracovat na zajíčkovi z pediga ( materiál k výrobě košíků). Nebylo to zas tak lehké jak jsem si myslela a moje ruce vypadaly jako od řezníka. Přesto jsem byla s výsledkem nadmíru spokojena. Tady do obrázku vidíte můj základní vzor, který jsem si upravila dle vlastních potřeb.


Určitě každý zná výrobu vajíčka z nití a vodního skla. Já jsem to každý rok odkládala a dnes se na to chystáme příští víkend. Tak pak přiložím finální výtvor s postupem v další příloze.



No a na závěr pro největší kutily práce s dřevem, překližkou nebo laťkou. Letos to bohužel nestihnu a počítám, že příští rok se nám to v novém bytě bude vyjímat.  Ozdobné dřevo dle naší fantazie. 
 

    No a co vy rádi děláte? :)





2 komentáře:

  1. Ahoj,

    moc pěkné dekorace - vajíčko se mi nejvíc líbí (v jednoduchosti je krása) :-) Já nejraději vyšívám a háčkuji. Pokud chceš koukni se ke mě na http://xxxrucni-pracexxx.blogspot.cz

    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :))
      Vajíčko je nádherné a proto se chystám na výrobu. Jen zakoupit vodní sklo a jde se na to :))
      Děkuju moc hned jdu na to :))

      Vymazat