pátek 11. března 2016

Vítejte :)

Vítejte v mém světě. Nebo bych spíše měla říct na mém blogu? Tak nebo tak, vítejte. 
Ráda bych Vás na úvod seznámila, co se tady bude asi tak dít. Mé články budou především zaměřeny na věci, které se mi líbí, baví nebo mě zaujaly. Už jsem si přichystala pár ,, oddělení" tak Vám je aspoň přiblížím.

Můj svět bude plný fotografií a úvah z mého života.
Recepty - Tady budu přidávat svoje oblíbené recepty, nápady, pokusy a další. 
Art Craft bude zaměřený na blbinky do bytu, vyrábění, práce s dětmi, přípravy tématických výzdob a cokoliv dalšího Vás napadne.
Fitness. Jsem také milovnice pohybu a zdravějšího životního stylu. Nebo se aspoň pokouším. Jsem ale také jen člověk. Přesto bych Vás ráda seznámila s některými pravidly, recenzemi na jednotlivá cvičení například od Jillian, Shauna a další.  Pokusím se také vytvořit měsíční výzvu pro nás cvičící a snad se připojíte. 

Recenze se budou týkat zase knih a budu Vás spíše odkazovat na můj druhý blog, který je zaměřen na recenze knih jakéhokoliv druhu. 
Filosofování bude zatím to všechno ostatní, než se rozohodnu pro další ,, oddělení".
Návody budou obsahovat podrobnější popisy na výrobů věcí z ART CRAFT. Vždy budou vedeny přímé odkazy a nebudete muset je složitě hledat.
Moc doufám, že se Vám tady bude líbit a najdu si pár lidí, kteří se rádi stanou pravidelnými čtenáři.

No a již brzy první článek k velikonoční výzdobě a jídlům.


2 komentáře:

  1. Blog vypadá moc pěkně! Už se těším, až vydáš nějaký článek! :)

    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju moc :) Teď se chystám na Art Craft k velikonocím, které můžeme dělat s dětmi od 1. třídy až po dospělé :))

    OdpovědětVymazat