úterý 26. dubna 2016

Tvoření 1 - Romantický svícen ze sklenice

Pro dnešní článek jsem si připravila postup na výrobu svícnu například ze sklenice od okurek, jako jsem použila já. Za dopoledne jsem vytvořila jednu pro sebe, tu můžete vidět a druhou k svátku. Druhý svícen se nese ve znamení Harryho Pottera.


No a co budeme potřebovat?

Sklenici- je na Vás jakou použijete
Akrylové/ temperové barvy - já jsem použila temperové a později vysvětlím proč
Plochý štětec
Tužka
Černý liháč
Mašle  A můžeme začít :)

Sklenici si řádně opláchneme, ať nám během svícení večer po celém bytě nesmrdí právě okurky. Jakmile máme řádně očištěnou sklenici nabarvíme ji růžovou temperovou případně akrylovou barvou.Volba barvy je jen a jen na Vás :)
Teď se na chvíli zastavím u temperové barvy. Sice tolik nekryje jako akrylová, ale to je v tomto případě účel. Ve tmě to vytváří dojem staršího svícne. A to já mám moc ráda. Druhým důvodem je měkká vrstva, která vznikne po nanesení několika vrstev. Díky této vrstvě lze na sklenici vyrývat i psací písmo. 


Já jsem si ještě kolem dokola nalepila černou silnou bavlnku a až poté mašli. Jediným důvodem bylo dlouhé hledání po celém bytě, kam jsem mašle zase uklidila.
Necháme barvu řádně zaschnout a můžeme ,, kreslit". Já si na jednu stranu vybrala motiv zamilované dvojičky se srdíčky a na druhé anglický citát. Vše jsem si kreslila přímo na sklenici a tím si vyrývala obrys, který mi bude prosvítat na zeď. Ve finále jsem kolem hrdla sklenice zavázala mašli a čekala na odpoledne, až to drahé polovičce ukážu.

Doufám, že se Vám sklenice líbí a moc se těším na Vaše komentáře :)

















 

9 komentářů:

  1. No nejsi ty holka šikovná? Je nádherný! Dostanu k svátku taky takový? ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Super, jsi šikula :)
    http://touhyalasky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera! Skvělý nápad, svíčky zbožnuju, jenže jsem strašný patlal.
    Skvělá práce!
    S láskou Mí, klidně se stav.
    http://mycrazydiary.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :))
      Já jsem taky občas taková, ještě ted mám na sobě lepidlo :D

      Vymazat