neděle 24. dubna 2016

Rychlá, jednoduchá a hlavně dobrá HRÁŠKOVÁ POLÉVKA



Dneska bylo venku hrozně sychravo, tak jsem se rozhodla trochu ten šedivý den vybarvit.
Hrášková polévka je strašně jednoduchá a hlavně strašně dobrá. Kdo je milovníkem zeleninových polévek, měl by vyzkoušet tento recept :)





Přísady pro polévku z 1kg hrášku
  • hrášek- čerstvý/zelený
  • 2 cibule
  • zeleninový vývar - klasický/ bujon
  • starší chleba- já jedině tmavý a domácí

Postup
1. Dáme si vařit zeleninový vývar. Můžeme klasicky ze zeleniny či případně z bujonu. Obě varianty mám vyzkoušené a chuťově jsou výborné obě

2. Mezitím si nakrájíme cibulku nadrobno a na kapce oleje ji osmahneme.

3. K cibulce přidáme hrášek, trochu vody a necháme tchvilku podusit.

4. Nakonec do vařícího vývaru přidáme tuto směs a počkáme, dokud nám hrášek nezměkne.


5. Polévka se nám vaří a my máme čas si připravit zdravější krutonky.

6. Rozehřejeme si pánev a na sucho opečeme kousky chleba. Pořídila jsem si pánev, která dokáže ,, smažit" i bez oleje. 


Hrášek je krásně měkoučký, krutonky hotové a můžeme nalévat.
DOBROU CHUŤ





 

6 komentářů:

  1. Ani nevieš ako ma tento článok potešil, pretože HRÁŠKOVÚ POLIEVKU A VŠETKO S HRÁŠKOM MILUJEM!! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já takovéto polévky miluju !Teď jsme prozměnu měli čočokovou :D

      Vymazat
  2. Odmalička zbožňujem hráškovú polievku - či už "klasickú" alebo krémovú ❤
    BEELIEVIN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krémovou jsem ještě neměla, ale chystám se ji vytvořit :))

      Vymazat