čtvrtek 17. března 2016

Micerální voda pro citlivou pleť - Garnier



Zabloudila jsem u nás do drogerie TETA a pokukovala po odličovacích tamponech a po správném odličovači, který nebude mastný, navoněný a především aby neměl vysušovací účinky.
O micerální vodě jsem sice slyšela, ale neměla jsem s ní žádné zkušenosti. Nakonec jsem váhala mezi BIODERMOU a GARNIER. naštěstí drogerie teta rozhodla za mě. Nabízeli mi dvě velké 400 ml Micerální vody za cenu jedné. No a bylo jasno. Používám ji asi tři týdny a ráda bych se s vámi podělila o výsledek. 


Co je micerální voda?
 Micelární voda je jednoduchý způsob pro odlíčení pleti, očí a rtů. Vyčištění a zklidněná pleť jedním tahem. Obsahuje micely, které zachytí nečistota na pleti jako magnet bez tření. Zjemňující složení bez parfemace pro všechny typy pleti včetně citlivé. Antioxidační výtažek z Maringy zklidní pleť. Micelární voda 400 ml balení vystačí přibližně na 200 použití. 
Recenze
Po otevření Micerální vody zjistíte, že Garnier se rozhodl tuto vodu neparfemovat a tím si získal velké plus. Voda naopak působí vůni velice svěže.
Při prvním používání jsem byla značně skeptická a troch s nedůvěrou začala odličovat make-up. Už po prvním lehkém tahu jsem viděla co vše mi z obličeje zmizelo. Na odlíčení celé tváře mi stačily 2 vatové tamponky. Tvář vypadala svěže a byla hydratovaná. Na tváři bych jen matně hledala červené fleky od drhnutí nebo alergie na přípravek.
Co ale bohužel zklamalo bylo nedokonalé odlíčení očí. Používám kvalitní řasenku a linky na oči. Linky zmizely okamžitě, ale na oči jsem musela po chvíli použít svůj klasický odličovač očí. 
Používám Micerální vodu přes tři týdny a pleť se mi viditelně zlepšila. Akné se mi vůbec nedělá, když už tak jeden pupínek na jednom místě a dost. Tvář je na otek velice jemná a příjemná. 
+
Dokonalé odlíčení make- up z tváře
Hladká a svěží pleť
Minimum akné
Výrobek i pro citlivou pleť
Velké balení a minimum spotřeby
-
Neodlíčí dokonale řasenku


Za mě tedy 9/10
Spokojenost veliká, jen je škoda, že si neporadí i očním líčením.

A co používáte na odličování Vy? :)





3 komentáře:

  1. Možná jí také jednou vyzkouším. Teď si asi koupím micelárku od Baley.

    http://kosmetickysvetz.blogspot.cz/2016/03/ruzova-srovnavacka-4-pletove-vody-pro.html

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem na ni koukala, ale potřebovala jsem zrovna na odličování doma něco a u nás je pouze teta, ale až budu v Brně, vím co vyzkoušet. Díky ta tip :)

    OdpovědětVymazat
  3. Používám micelárku od Biodermy. Oči musím vzít dvakrát, ale to je spíš mojí vrstvou řasenky :-) už bych se ničím jiným neodličovala- tedy myslím micelární vody celkově. Mléko bych nesnesla, gel mě vysušuje( to je asi ta kombinace s chlorovanou vodou) a pěnám jsem nikdy nepřišla na chuť.

    OdpovědětVymazat