pátek 18. března 2016

Přivítejte Jillian Michaels a její 30 day shred



Dovolte mi představit Jillian Michaels a její úspěšné programy, které si chválí několik tisíc lidí včetně mě. Určitě ji každý, kdo se věnuje cvičení zná a nejeden sportovec vyzkoušel. Jestli o Jillian slyšíte poprvé, věnujte mi pár minut a ráda Vás s ní seznámím.

Jillian je uznávaná americká odbornice a fitness trenérka, která nedává nikomu nic zadarmo. Její programy jsou vytvořené na principu ,, zbláznit vlastní tělo a dát mu pořádně zabrat za minimum času".  Díky všem těmto prvkům byste měli spálit co nejvíce kalorií.  Pro nováčky ještě menší zajímavost, Jillian sama měla v mládí velké problémy s váhou a proto vytvořila tyto programy, aby se podělila o své vlastní zkušenosti.
A teď se můžeme dostat k dnešnímu tématu a to k úspěšnému programu 30 DAY SHRED Program je rozvržen 30 dní a skládá se ze tří levelů. Každý tento level se cvičí celkem 10 dnů kdy cvičíte kolem dvaceti minut a navíc pár minut strečink a rozcvičení. Jednotlivé levely jsou rozděleny do třech částí - síla, cardio, abs- břicho. První dvě části se cvičí dvě a půl minuty a břicho vždy 1 minutu. Jillian má během každého videa dvě pomocnice, které cvičí s ní. Jedna z děvčat vždy cvičí klasickou verzi s Jillian a druhá zlehčené cviky pro menší zátěž.
PS: I ta zjednodušená verze dá nováčkům pořádně zabrat.
LEVEL 1
První level procvičí vaše fyzické schopnosti. Rozhodně to nebude procházka růžovým sadem. Jak jsem již psala Jillian nedává nic zadarmo. Je hodně přísná a snaží se motivovat a povzbuzovat i přes televizi, takže máte pocit, že máte u sebe v obýváku vlastního trenéra. I přes jednodušší cviky, oproti druhému levelu, druhý den rozhodně ucítíte i svaly, o kterých jste ani nevěděli, že jste používali.



LEVEL 2
Tak tady Vám dám Jillian pořádně zabrat. Byl to pro mě nejhorší level ze všech a u cardia jsem doslova umírala. Potila jsem se jako kůň a proklínala Jillian přes televizi. Velkým plusem je, že se naučíte pořádně dýchat právě díky cardio cvikům.

 LEVEL 3
Oproti druhému levelu je to docela ,, pohodička". Já to během cvičení brala jako vysvobození od druhého levelu a opět jsem si dala po celém programu pořádně zabrat.
Výsledků se dočkáte. Pokud nezhubnete na váze, nic to neznamená. Vaše svaly se totiž musely zpevnit! Cvičte ale opravdu každý den, nehledejte výmluvy, to, že je cvičení koncipováno na 30 po sobě jsoucích dní má své důvody! Pro nejlepší zjištění výsledků doporučuji změřit vaše míry před a po - pas, břicho, prsa, zadek, stehna atd..


Moje hodnocení a doporučení:
Jillian Michaels a 30 day shred je rozhodně určen především pro začátečníky, kteří si chtějí zlepšit svoji kondici a zpevnit celé tělo. Nejvíce změnu ucítíte na svém břichu, které se vám rozhodně zmenší o pěkných pár čísel a ucítíte řádně zpevněné stehna což je perfektní. Nevýhodou může být deset dní opakující se video, které je po čase monotónní. Dále bych doporučila cvičit s vlastním playlistem. Písničky ve videu mě vůbec nemotivovaly.
Za mě tedy rozhodně ANO. 

SHRNUTÍ
+
efektivita
krátký čas cvičení
procvičování a strečink
pro začátečníky i středně pokročilé
zvýšení kondice a zpevnění těla
-
hudba
pro některé stereotyp opakujících vid



A jaké máte vy zkušenosti s Jillian? :)





 

 


6 komentářů:

  1. Také jsem s ní začínala :) Pro mě kupodivu byla dvojka snažší jak jednička a trojka mě děsivě nebavila :) Nicméně doporučím se hlavně fotit před a po, tak jsou výsledky vidět nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já měla trochu jinak, ale začíná s ní hodně lidí. Já teď docvičuji Body revolution a to je teprve síla oproti body shred. Nicméně pro začátečníky je toto dokonalý způsob jak se dostat do formy :))

      Vymazat
  2. Asi Jilian vyzkouším, ale nevím kdy se k tomu dokopu. :D Jsem líná, takže bych měla zvednout ten svůj líný zadek a začít něco dělat. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jako budeš ji ze začátku proklínat, ale dostaneš se do formy. Pokud ti to přijde moc lehké, doporučuji body revolution , to je teprve masakr :D Časem napíšu recenze i na jiné cvičitele tak třeba tě to namotivuje :))

      Vymazat
  3. Zajímavé, třeba se k tomu někdy dokopu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ano, budu držet palce, máš aspoň pak další téma na blog ;)

      Vymazat