sobota 2. dubna 2016

Rimmel, Essence a Perfect Mat



Během každotýdenní obchůzky města jsem zabloudila i do drogerie Teta a našla pár zajímavých kousků, kterých se zrovna zbavovali. Tak se na ně pojďme podívat. 
 
 
Rimmel Moisture Renew hydratační rtěnka 180 Vintage Pink 4 g
 Musím se přiznat, že na rtěnky poslední půl rok docela ujíždím. Začínala jsem na rudě červené a teď to střídám dle potřeby. No a tahle mě doslova okouzlila. Odstín Vintage Pink je něco mezi fialovou a růžovou. Krásně a lehce se nanáší a vydržela mi vážně dlouho. Ale to je pouze hodnocení z prvního dne. Jediné co bych prozatím vytkla je vůně. Na můj vkus je až příliš intenzivní.
 
 
 Essence Cover Stick korektor 06 Matt Ivory 5 g
 
 Dále jsem narazila na můj nejoblíbenější korektor, který mám sice doma ji v zásobě, ale za pouhých 30 Kč jsem ho tam nemohla nechat. Na fotce můžete vidět, že je skoro neviditelný na mé ruce, protože je to odstín, který mi prostě sedí na 100 procent. 


Matové oční stíny PERFECT MAT M10

Jako poslední kousek jsem sehnala hnědé oční stíny bez třpytek, lesk atd. Já a oční stíny nejsme kamarádi, ale občas je používám jako dobarvování obočí. Nečekám od nich žádné zázraky, ale určitě dám vědět, jak malují také na oči.

Zaujalo Vás něco? U mě jasně vede rtěnka :)

 

 



 

 



6 komentářů:

  1. Ta rtěnka vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rtěnka vypadá skvěle. Ten korektor od essence jsem dříve hodně používala, pak se mi zlepšila pleť, ale rozhodně doporučuju.
    S láskou Rose :* - zvu Tě na Můj blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Korektor použávám na staré jizvičky :) ale skvěle kryje :))

      Vymazat
  3. Rtěnka vypadá skvěle od Rimmelu zatím žádnou nemám, ale tahle stojí za vyzkoušení!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I pro mě je to první rtěnka od Rimmelu a zatím si ji nemůžu vynachválit. Skvěle drží i když jím nebo piju :)

      Vymazat