neděle 10. dubna 2016

Vysněná kuchařka




Kolem Velikonoc jsem sháněla svůj oblíbený recept na mazanec a za nic jsem ho nemohla najít. Tak jsem se rozhodla, že bych si měla recepty konečně nějak uspořádat. Nevím jak Vy, ale já jsem vždycky snila o takové krabičce, ve které máte své recepty seřazené a  můžete ji poté předat nekomu dál.


Plán jsem měla připravený v hlavě a to nejtěžší jsem měla před sebou. Najít vhodnou krabičku a přepisovat recepty do počítače. 


Krásnou šedivou krabičku jsem nalezla v Ikee. Je z tkaniny s tvrdým kostičkovaným vnitřkem a pro mě i s dostatečně širokým rozměrem na kartičky.

V počítači jsem si vytvořila jeden základní vzor, dle kterého zapisuji a budu zapisovat své recepty. Po vytisknutí jsem recepty nechala zalaminátovat a tím předešla případnému zničení. Jediná nevýhoda je asi ta, když po zalaminátování najdete ve svém receptu překlep :D
Bohužel mám málo času, tak mám prozatím napsaných receptů asi jen šest. Ale věřím, že jakmile se dostaví zasloužené volno, budu pokračovat, protože receptů mám ještě požehnaně  :)



A jak vypadá Vaše kuchařka :))










18 komentářů:

  1. To je výborný nápad. Krabička je krásná. Tak to tě zvu ke mě na blog, mám tam pár základních receptů.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý nápad, také bych chtěla mít svojí kuchařku. Mám recepty všude možně v sešitech, v deskách, v počítači, v mobilu, vytržené stránky, časopisy, papíry a podobně a je to děsně nepřehledné a už hrozně dlouho se v tom plácám a nějak nevím jak s tím pohnout :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám přesně jak ty :D Všude mám recepty. Ještě po babičce atd. Sice je mám v sešitě, ale tohle je pro mě mnohem přehlednější. Pak tam bude ještě rozdělní na Polévky, sladké, maso -kuřecí, dezerty atd atd :))

      Vymazat
  3. Skvělý nápad! S těmi kartičkami jsem chtěla zrealizovat něco podobného. Ale ta krabička to ještě podtrhla, krása :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :)
      Já sice původně chtěla dřevěnou krabičku, ale zatím mám tuhle. Je docela velká, takže si miyslím, že již u ní zůstanu :)
      Katy

      Vymazat
  4. Ty jo, pěkný :o Takhle by mě to nenapadlo :3 Já mám klasiku (zatím jen na dezerty), sešitek... :3

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :))
      Já to před několika lety viděla v americkém filmu/ seriálu. Teď si nejsem jistá :D
      Ale jakmile jsem to viděla, věděla jsem, že to jednou musím mít taky :))
      KATY

      Vymazat
  5. Tak to je parádní nápad a krásná krabička - já mám jen takový malý notes. Ale teda ta dřevěná krabička ... po té mé srdce rozhodně plane! <3 Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc :)
      Jak jsem již psala, také to mám všude po sešitech, kuchařkách atd :) takhle si tam dám pouze osvědčené recepty :))
      Katy

      Vymazat
  6. Tak to je hodně super nápad, ta krabička se mi moc líbí :)
    One Blondie life

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý nápad na uskladnění receptů podle lepší jak nějaká složka:) My skladujeme recepty v krabičce na sušenky ^^

    OdpovědětVymazat