čtvrtek 21. dubna 2016

Zdravý salát s kuřecím masem



Venku nám začíná pomalu sluníčko hřát na záda a já se dnes rozhodla konečně napsat svůj první recept na blog. A to bych nebyla já, abych nevybrala zdravější recept, který je perfektní jak k obědu ta
k i k večeři.


   Jedná se o výborný kuřecí salát, připravený na vodě se zálivkou z bílého jogurtu. 
Tak jdeme vařit :)






Přísady 
  • 2 kuřecí prsa
  • bílý jogurt - okolo 3% tuku
  • koření na grilovanou zeleninu - já bez soli
  • pepř
  • mořská sůl
  • ledový salát
  • zelenina dle chuti
  • šťáva z půlky citronu

Postup

1. Do pánve dáme vodu s kuřecím masem a zeleninou a necháme pomalu dusit.  Já použila zmraženou směs  z důvodu absence čerstvé zeleniny. 
2. Kuřecí maso necháme ve vodě dusit, dokud se nám celé nezatáhne. Přidáme dle chuti pepř a koření na grilovanou zeleninu.

3. Mezitím si do mísy natrháme opláchnutý ledový salát a můžeme se vrhnout na dresing. 
4. Do misky dáme jogurt, vymačkáme půlku citronu a přidáme trochu soli a pepře.Vše zamícháme.

5. Maso se zeleninou se nám již udělalo a přidáme ho tedy k našemu ledovému salátu. Důkladně zamícháme.
6. Ve finále přidáme hotový dresing a opět zamícháme. 

A výborný  jednoduchý salát s dokonalým dresingem je hotový. 


Snad Vám bude chutnat :)





 

6 komentářů:

  1. Vypadá to nádherně, hned bych ochutnala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to vážněvýborné :)
      Ten dresing jsem zkoušela poprvé a už si u mě našlo místo :D
      Katy

      Vymazat
  2. Mňam, mňam, mňam. Zeleninu síce nemusím (hlavne rajčiny... ale ľadový šalát milujem) ale toto vyzerá famózne a určite si to v najbližšej dobe pripravím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já rajčata právě dlouho nemohla ani vidět :D A teď je miluju. Ale ty jsem do salátu nedala. Jinak vážně doporučuji :)
      Katy

      Vymazat
  3. Ňaaaam, teda ten musím vyzkoušet. :) Připomíná mi Caesara.. tak, že by ho nahradil? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná trochu podobný, ale byl dokonalý :D
      Takový rychlý nápad během vaření :))
      Katy

      Vymazat